2013 m. spalio 13 d., sekmadienis

I hate distance


ŠEŠTADIENIS. Prasidėjo 6 ryto, bet keltis, priešingai nei į mokyklą, nebuvo sunku. Nepagalvokit, kad aš nemėgstu ryte ilgai miegoti ar kad man per daug miego. Taip tikrai nėra (aš normali ;d). Buvo nesunku keltis, nes žinojau, kad už poros valandų pamatysiu JĮ. Dėl to iš kart šokau iš lovos, susiruošiau ir išskubėjau į stotelę, kad nepavėluočiau į troleibusą. Buvom nesimatę tris savaites - pirmas toks ilgas laiko tarpas. Buvau beprotiškai pasiilgus. Susitikus, buvau pati laimingiausia mergina pasaulyje! Negana to, aš pirmoji mergina, gavusi iš Jo gėlių (ypatinga xd), taip pat dar gavau dovanėlę. Jis parašė man jau antrąjį eilėraštį ir padarė apdovanojimą už ilgą kovą su atstumu (aww). Dar pasigirsiu, kad šią savaitę, 10 dieną, buvo jau du mėnesiukai kaip mes kartu (nors man atrodo, kad draugaujam daaaug ilgiau ;o).



MANO ŠEŠTADIENIS BUVO GERIAUSIA DIENA EVER <3
O šiandien sekmadienis, paskutinė savaitgalio diena.
Pailsėkit ir geros ateinančios savaitės.
P.S. Liko tik dvi savaitės iki atostogų!!!


4 komentarai:

  1. Jis rašo eilėraščius! Tai TAIP romantiška ir miela <3 :D dar sveikinu su sukaktimi!!
    Tikiuos tos dvi savaitės prabėgs greit, nes jų jau būtinai reik.. :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Taaip, jis labai romantiškas! Ačiū :*
    Aš irgi, bet va jau liko galima sakyt tik paskutinė savaitėlė. LAUKIULAUKIULAUKIU xd

    AtsakytiPanaikinti