2013 m. rugpjūčio 5 d., pirmadienis

Mini - Eurotrip

Tris savaites su tėvais keliavau. Nuvažiavome apie 5000km ir aplankėme Lenkiją, Čekiją, Austriją, Italiją, Slovėniją ir Kroatiją. Kiekvienoje šalyje pabuvojome ir pakeliavome, išskyrus Lenkiją. Ją tik pravažiavome xd Pamatėme iš tikrųjų labai daug. Austrijoje ir Italijoje buvau nebepirmą ir nebeantrą kartą, bet vistiek labai patiko. Ypač labai įsimylėjau Austriją <3 Oras taip pat buvo labai geras. Visą laiką buvo karšta, o reikėjo šverkelio tik Alpėse. Bet vieną dieną atsitiko tai, ko mažiausiai tikėjausi. Krotijoje vieną vakarą apsiniaukė. Mes su tėvais tik apsidžiaugėme, pagalvojome pagaliau gal biškį nuo saulės pailsėsim ir nuėjom paplaukioti jūroje. Kai kurie žmonės išėjo iš paplūdimio, o aš tik nusijuokiau ir pasakiau tėvam: "pas mus Lietuvoj dažnai taip būna, o vietiniai jau išsigando". Bet staiga pakilo didžiulis vėjas ir pradėjo pilt kaip iš kibiro. Vėjas buvo nešaltas, toks lyg iš plaukų džiovintuvo, bet labai stiprus. Pradėjo nešioti smėlį, žmonės pradėjo bėgti iš paplūdimio. Neišimtis buvo ir mūsų daiktai, tai tada jau ir mes skubėjome iš vandens gaudyti daiktų. Grįžus pasislėpiau viduje ir viską stebėjau pro langą. Net kėdes išvartė vėjas, puodukus...Vėliau vietiniai sakė, kad taip būna labai retai Kroatijoje. Na aš ir užtaikau... :D

Kelionės metu lydėjąs draugas>

Lichtenšteino tarpeklis>

Malinska, Kroatija>

Salzburgas, Austrija>

Viena, Austrija>

Alpės>

Gavau progą sudalyvauti filmų festivalyje>

Miesto parke sutikom voverytę>

Venecija>

Saulėgrąžų jūra>

Su tėčiu>

Cikada. Jų medžiuose yra daug daug ir jos pastoviai čirpia. Pradžioj garsas erzino, vėliau pripratau>

Susipažinau su daug labai skirtingų žmonių. Vieni iš jų šeima, keliaujanti šiuo automobiliu. Jie keliavę labai daug, turi ką papasakoti. Ant mašinos yra surašytos šalys, kuriose jie buvo. Taip pat jie turi remėjų, kurie remia jų keliones. Jie yra darę overland trip: 2008-2009 ir 2011-2012, Sweden-Tibet-Australia ir dabar kito tiksliai neatsimenu. xd Dar susipažinau su rašytoju, kuris šiuo metu rašo knygą. Joje būsim ir mes su šeima paminėti kaip draugiški lietuviai, kurie pavaišino šviežiom lietuviškom bulvėm iš močiutės daržo. (haha) Čia aprašiau įdomiausius žmones, nes visiem aprašinėt reiktų turbūt atskiro įrašo. O šis jau ir taip ilgas, įdomu ar kas tiek skaitys :D Tai tiek. Dėkui tiems, kas perskaitys :*

14 komentarų:

1. Labai labai smagiai atrodo!! Tiek daug apkeliauti labai fainai :) Iš tavo paminėtų šalių nesu buvusi tik Slovėnijoje ir Kroatijoje. Bet pastarąją labai noriu aplankyti :)
    Ps. Turi labai plokščia pilvą :D pavydžiu :)

2. Smagu ir buvo! Tai dar aplankysi :)
    P.S. nėra jis toks ir plokščias, čia nuotraukose tik taip atrodo. ;D Nėra ko pavydėt, tavo irgi labai graži figūra kiek mačiau. ;>

3. Ou mai, kaip tau fainai!!:) Galimybę keliauti reikia labai vertinti. Kadangi aš buvusi tik Latvijoje ir Lenkijoje, labai labai noriu nukeliauti kur nors toliau ^^
    Btw džiaugiuosi dėl tavęs!;)

4. Su laiku nukeliausi visur kur norėsi! Malonu, dėkoju ;>

5. Visose šalyse buvau taip pat ir vėl ten norėčiau nuvykti :) Labai patiko tavo blog'ai ;p

6. Labai labai ačiū! :* Labai malonu, kai rašau ir yra kas skaito, ir dar rašo teigiamus komentarus. ;>

7. Aaa! Kokie nuostabūs blogai! Viskas taip išsamiai išsakyta, man patinka!;*

8. Gretute, ačiū!!! Džiaugiuosi, kad patinka :**

9. Privertei atgaminti prisiminimus apie visas šias šalis :D. Būdama jaunesnė su telėvais ir dar viena šeima kęmperiu apkeliavau šias šalis. ^^ Išties vertos dėmesio ;>

10. Ugne, nu va gerai čia gavosi, kad atsiminimus atgaminai, mano įrašo dėka xd Taaaip, labai gražios šalys :)

11. Idomiai pas jus cia! Mes irgi su seima keliaujam, bet ne vasara ar pavasari, o rudeni, nes tik taip iseina po darbu. Irgi apkeliavome puse Europos :)

12. Turbūt pati įdomiausia kelionė ši buvo! O rudeny dar geriau, ne taip karšta :) bet mokykla ir man nelabai išeitų tiek laiko nusiimt, o atostogų neužtektų ;d